giovanni paolo
Ostatnia aktywność
avatar
giovanni paolo

06.03.2025 16:22

0

Widzicie dziewczynki? Po prostu nie jesteście dostatecznie zaangażowane, nie chcecie trenować. Prosta zmiana podejścia do treningu i będzie zarabiały miliony jako kierownice F1. Przestańcie być leniwe. Kilka przykładowych zdań z artykułu żeby dostrzec pewną dziwną, ale brutalną logikę Coultarda (swoją drogą w ostatnich latach znienawidzonego za to, że jest związany z obozem Red Bulla). "Jedną z rzeczy, które zauważyłem przy okazji W Series, było to, że zebraliśmy najlepsze dostępne zawodniczki, które próbowały zakwalifikować się do mistrzostw - i niektóre z nich po prostu nie były wystarczająco przygotowane fizycznie. Patrzyłem na nie i myślałem: jaka jest twoja wymówka, że nie trenujesz? Musisz pokazać, że traktujesz to poważnie jak profesjonalistka, a to oznacza trenowanie jak sportowiec." "I właśnie tu leży problem. Nie ma żadnego fizycznego powodu, dla którego nie mogłyby tego robić. Wiemy, co jest potrzebne, żeby być wystarczająco silnym fizycznie, by być kierowcą wyścigowym i wszystkie dane pokazują, że kobiety mieszczą się spokojnie w takim zakresie fizycznych możliwości." "Najważniejsze pytanie brzmi: czy ci, którzy teraz jeżdżą, są wystarczająco dobrzy, żeby się przebić? To nie jest kwestia opinii. To pokażą czasy okrążeń. Ostatecznie wszystko rozstrzyga stoper." "Albo potrafisz zrobić szybkie okrążenie, albo nie. I jeśli tak jest, jak mówię mojemu synowi, możesz dołączyć do długiej kolejki ludzi z dobrymi wymówkami, dlaczego nie zrobili konkretnego czasu okrążenia - bo to, bo tamto. Sport polega na dowożeniu wyników."

avatar
giovanni paolo

02.03.2025 19:37

0

3. Wiele razy widziałem jak Max, Daniel (Ricciardo) i Carlos wzajemnie się pozdrawiali środkowym palcem, po koleżeńsku, gdy byli o kilka lat młodsi. Nie wiesz czy koleżka Luke (który jest młodszy od Maxa jak Max był młodszy od Sainza pięć lat temu) sam nie pokazywał jakichś gestów z uśmiechem na ustach, ale tak samo jak palec Maxa, nie miały one negatywnego ładunku. Max należy do osób, które lubią stosować tzw docinki jeden do drugiego i nie powoduje to złej krwii. Może ci się to nie podobać ale wtedy problem jest w tobie, że odbierasz to jako personalny atak. Według dzisiejszej nowomowy taki zestaw zachowań to tzw toksyczna męskość, widać ty też to tak odbierasz. Ja pochodzę z czasów, gdy funkcjonował zwrot "droczyć się". Nie wiem z jakich czasów ty pochodzisz, ale twój przykład (kompletnie od czapy) raczej nie powinien wzbudzać uśmiechu na twarzy, u ciebie ten uśmiech się pojawił...

avatar
giovanni paolo

02.03.2025 15:10

0

Kurde szkoda, stos już był przygotowany.

avatar
giovanni paolo

28.02.2025 14:03

0

5. Powinnością mistrza świata jest, żeby pokazywać środkowy palec wszystkim swoim hejterom, nie? Chyba że ten przywilej posiada tylko jeden miszcz.

avatar
giovanni paolo

27.02.2025 12:41

0

5. Mnie zastanawia co w głowie mają osoby, które na podstawie testów i wyniku pierwszych kwalifikacji są pewni swojej oceny co do bolidu, który wygra cały sezon. I to pomimo wieloletniego oglądania F1. Może tylko oglądają.

avatar
giovanni paolo

26.02.2025 17:23

0

To rozpocznie etap bardzo nieczystych strategii zespołowych i wtedy rozpocznie się stękanie, że jednak trzeba z tego pomysłu na dwa wymuszone postoje zrezygnować.

avatar
giovanni paolo

25.02.2025 18:51

0

2. Zarzuty kieruj może do mistrzowskiego zespołu z poprzedniego sezonu czyli mckaren, bo ani nie pokazali bolidu na gali otwarcia, ani nie pokazali zdjęć w ramach ich ustalonego dnia prezentacji.

avatar
giovanni paolo

23.02.2025 16:12

0

Holender z nacji holendrów moralizuje brytoli co dają sobie w nos. Chyba powinni mieć lekcję z poprzednich lat jak należy postępować z takim zachowaniem. A co to za recepta? Robisz bolid o sekundę na okrążeniu szybszy, wygrywasz wyścig i mówisz jakie to było niesamowite poświęcenie z twojej strony jako kierowcy i wynik, w który nikt nie wierzył, i to ten hejt dodał ci energii by przezwyciężyć najgorsze trudności. Pocieszające jest, że chociaż prezentacja Red Bulla była formą szydery.

avatar
giovanni paolo

23.02.2025 16:01

0

Ciekawi mnie jaka była cena biletu oraz kryteria żeby móc się tam dostać. To raczej nie były osoby z ulicy, osoby z "klasy niższej", które kilkanaście minut wcześniej siedzieli w przysłowiowym angielkim pubie i pili piwo oglądając jakiś mecz na telewizorze. Czyli kto był odpowiedzialny za te gwizdy? Raczej nie osoby w garniturach, prawda?

avatar
giovanni paolo

21.02.2025 19:05

0

Po ostatnich wydarzeniach wystarczy rzucić hasełko "a może V10?" i kibice cali w skowronkach, chociaż że kilka dni temu na FIA wieszali psy. Na prawdę ktokolwiek w to wierzy? Na prawdę ktokolwiek uważa, że v10 jest lekiem na cokolwiek? Zastanówcie się, ale tak na poważnie, co wam dadzą te wyjce v10? Jaka jest ich przewaga nad silnikiem z turbo? Jaka jest ich zaleta dla przeciętnego odbiorcy oglądającego wyścig na telewizorze? Kupujecie bilety by oglądać wyścigi z trybun? Co wam to daje oprócz ślepego podążania za bezmyślnym tłumem?

avatar
giovanni paolo

20.02.2025 14:18

0

Fernando Alonso też tak słodził gdy Aston Martin dał mu kasiorę i bolid, który nie był totalną zakałą.

avatar
giovanni paolo

17.02.2025 20:49

0

Chyba Red Bull próbuje przy pomocy swojego drugiego nielegalnego zespołu szpiegować ferrari, które w tym samym czasie będzie na tym samym torze i na pewno zbudowało najszybszy bolid, a zły Red Bull chce ich szpiegować.

avatar
giovanni paolo

15.02.2025 15:49

0

Tak tak, dyrektywa sprawi że Williams skoczy w generalce do góry o dwa miejsca bo oni byli uczciwi a rywale byli nieuczciwi dlatego byli szybsi niż ci co byli uczciwi. Jeżeli zespół pracuje prawidłowo to regulacje nie robią mu różnicy bo jest we właściwym rygorze pracy. W poprzednim sezonie Williams musiał oddawać produkcję elementów poszycia bolidu zewnętrznym podmiotom (według opisu pracownika, w jednym momencie potrafili produkować podłogę Haasa i Williamsa trzy metry obok siebie). Liczyło się by sztuka była zrobiona na czas, i żeby jako tako wyglądała i przypominała projekt, a nie że podwykonawca ma lepszy proces produkcji.

avatar
giovanni paolo

14.02.2025 10:20

0

"Nie trzeba robić nic specjalnego, by spróbować i pokonać Maxa. [...] najłatwiejsza droga to bycie nieco szybszym od niego i utrzymywanie się z przodu. To oczywisty plan." Ta logika jest bezbłędna.

avatar
giovanni paolo

13.02.2025 19:20

0

1. To, dodałbym jeszcze odebranie ferrari ich prawa veta.

avatar
giovanni paolo

07.02.2025 17:30

0

Szkoda że nie przywoływali charakterystyki hybrydy Ferrari gdy Vettel robił bączki w 2018 i 2019 roku. Bo możecie tego nie wiedzieć, ale telemetria wskazywała że każdy wolny zakręt który naturalnie pokonywany jest bez dotykania gazu, w przypadku Ferrari naciskanie na gaz było wymagane żeby bolid chciał ciasno skręcać. I te 5% nacisku na gaz sprawiało, że przy lekkim kontakcie z innym bolidem, to bolid Vettela się obracał. Za każdym razem gdy fachowcy próbują usprawiedliwiać każdy błąd hamiltona, dla widowni jest to po prostu śmieszne i niedorzeczne, i tym bardziej zwracają uwagę na to że błąd był, czasem mniejszy czasem większy. Ciekawe jest, że ten jeden jedyny kierowca nie popełnia błędów, chociaż że czasem z toru wyleci, albo wjedzie w kogoś innego, jakoś tak magicznie to się dzieje, to nie jego ręka.

avatar
giovanni paolo

31.01.2025 22:02

0

4. Uczone na podstawie kolizji różnych kierowców, na które to trzeba nałożyć "cenzurę" (w sensie subiektywną ocenę człowieka która kolizja jest zła a która koszerna). To nie ma sensu. Gry komputerowe mają to od jakiegoś czasu, nie widać poprawy względem starszego modelu, który nie miał chwytliwego hasełka "sztuczna inteligencja". 6. Da się jeżeli chcemy zystać wzrost wykresu na giełdzie. Jak widać oni mają świadomość, że to pic na wodę, do czasu aż przyjdzie pan z makaronem na głowie i zechce zarobić miliony na "swoim modelu sztucznej inteligencji".

avatar
giovanni paolo

31.01.2025 15:57

0

2. Ja tam już wiele razy widziałem ten (pseudo) obiektywizm podobno oparty na regulaminie. W jednym artykule po angielsku widziałem zwrot "podejmować bardziej subiektywne decyzje" i dalej już mi się nie chce szukać. ;-) ;-) ;-)

avatar
giovanni paolo

29.01.2025 15:19

0

Ustalimy moc silnika elektrycznego do silnika spalinowego na równi i będziemy mieli zrównoważony rozwój. Uwielbiam tą ich nowomowę i fikołki intelektualne. Co do Hondy. Honda może mieć problem jeżeli tak jak zawsze będzie podchodziła do tematu uczciwie. Dwaj inni kluczowi producenci mają to w głębokim poważaniu. Ale im wolno to robić. A ich wielbiciele mają jęzor na brodzie jak czytają, że Honda nie wszystko ma z górki. Widać lepiej w ogóle się nie odzywać do mediów tylko puścić psy ze smyczy i niech wścibskie gęby nie mają pożywki.

avatar
giovanni paolo

26.01.2025 11:07

0

7. Miej żale do niemieckiego dziennikarza który co bardzo prawdopodobne zadał pytanie "czy lulu w ferrari będzie stanowił dla Verstappena zagrożenie" a nie do osoby, która na zadane pytanie odpowiedziała.

avatar
giovanni paolo

23.01.2025 14:11

0

Czekam na pomysł o rozpatrzeniu sezonu 2021 w nadziei na karę punktową za nieładne słowa.

avatar
giovanni paolo

15.01.2025 14:00

0

Dżak w pelerynie niewidce napluł pewnej grupie fanów prosto w twarz nazywając tak cudownego kierowcę celebrytą a nie sportowcem, bo zaznaczył, że nie wyniki sportowe były głównym powodem ale wyniki finansowe, a szanowną stajnię ferrari nazwał bezdusznym korpo, dla którego liczą się wyniki na giełdzie a nie pasja do sportu. Oczywiście napiszecie, że ja głupoty piszę i interpretacja tego tekstu powinna być inna. Ale to właśnie wy wybieracie opcję na zgodzenie się z "komentatorem" o którym przez lata pisaliście, że zawsze się myli. Napiszcie jeszcze coś o zepsutym zegarze to będziemy mieli bingo.

avatar
giovanni paolo

13.01.2025 20:25

0

2. Chyba nie rozumiesz zamysłu wywiadów z osobami, które pracują w F1, które mają swoją funkcję, czasem istotną, i mają informacje na temat wydarzeń które miały miejsce. Niektórych to interesuje, dla niektórych jest to praca żeby taki wywiad albo po prostu rozmowę przeprowadzić. Czy to coś złego? Widać oni trochę bardziej się interesują F1 niż tylko który kierowca wygrał ostatni wyścig.

avatar
giovanni paolo

07.01.2025 18:08

0

12. Zastanów się dobrze czy chcesz w to bagno wchodzić. Temat dotyczy transferu najszybszego weganina do ferrari. Wygrasz tylko jeżeli on wygra kolejny tytuł mistrzowski. Chcesz zrobić ten zakład? Jeżeli w 2025 tytuł wygra McLaren a w 2026 Aston Martin czy tam Mercedes, to dalej to będzie liczyło się jako twoja przegrana. Wygrana kogoś innego nie sprawi, że będziesz miał rację nade mną, bo racja rozchodzi się o ten jeden transfer. I uprzedzam, kwestia "ferrari w dniu ogłoszenia transferu zarobiło więcej niż wydali by go zatrudnić (stąd chociażby przytyk o złotym cielcu)" została już wcześniej przeze mnie wyjaśniona i nie będzie ona argumentem na twoją korzyść. Jeżeli Leclerc wygra majstra, to dalej to będzie twoja przegrana. Może, może jeżeli pan krystaliczny ukończy sezon wyżej niż Leclerc pomimo braku wygranej tytułu mistrzowskiego to zaliczymy to jako twoją rację. Na pewno chcesz podjąć ten zakład?

avatar
giovanni paolo

06.01.2025 10:24

0

6. Porażki transferowej mimo wszystko nie będzie. ferrari już zarobiło na wykresiku na giełdzie papierów wartościowych nie mówiąc o nadchodzącej sprzedaży ubrań i pamiątek, a ośmiokrotny arcymistrz dostanie masę pieniędzy i jeszcze więcej samochodów. Zarząd ferrari dostanie ładne bonusy za ten cud transferowy.

avatar
giovanni paolo

30.12.2024 19:47

0

7. Jeżeli dostrzegam nieuzasadniony ślepy hejt to staram się go punktować. Niestety każda moja próba okazuje się zbyt trudna dla nich i zamiast poruszyć trybami w ich mózgownicy, działa jak klin który mieli zębatki.

avatar
giovanni paolo

30.12.2024 16:52

0

2. A jakie pozwolenie na kontakty miał Flavio Briatore że aż zrobił sobie zdjęcia z Toto Wolffem i Domenicalim w wakacje 2022? Na dwa lata zanim został ogłoszony jego powrót do Alpine? A jednak okazało się, że jego liczne zdjęcia z Toto Wolffem (czyli i przyjaźń pomimo bycia człowiekiem "z zakazem wstępu") poskutkowały kontraktem na dostarczanie silników przez Mercedesa dla Alpine. Jos został zapytany przez dziennikarza więc powiedział, że rozmawiał, bo dlaczego miałby nie rozmawiać jeżeli gdzieś się widzieli?

avatar
giovanni paolo

28.12.2024 21:35

0

"0.3s", ta zbitka znaków doprowadza do załamania nerwowego wszystkich hejterów Maxa i Doktora Marko. Jedyna kwestia którą należy wyciągnąć z tego wywiadu to: "Nie powinien też wchodzić w kwestie techniczne i rzeczy jak np. ustawienia czy strategie, a poprzedni zespołowi partnerzy to właśnie robili." Co brzmi dziwnie gdy zestawimy komentarze o testach Tsunody, który podobno miał być mało komunikatywny w kwestii informacji zwrotnej dla inżynierów.

avatar
giovanni paolo

21.12.2024 22:00

0

1. Taki nowy. Gdyby w Abu Dhabi w 2024 roku wyjechał mistrzowski bolid z poprzedniego sezonu, RB19, to w q1 miałby 20 miejsce. Przez większość sezonu ten podobno dominujący RB19 miałby bardzo duży problem wejść do q2. Czy ktoś docenia, że Sauber czy Alpine czy nawet Haas stworzyli bolidy szybsze niż dominujący RB19? No właśnie, bo na tle całej stawki z 2024 roku nie widać, że ich bolidy były szybsze niż najszybszy bolid poprzedniego sezonu, który został owiany legendą.

avatar
giovanni paolo

20.12.2024 10:55

0

9. Ferrari od zawsze jest zespołem, z którego ludzie się naśmiewają. Myślisz, że teraz przez angaż błogosławionego kierowcy miałoby się to zmienić? Z jakiej racji? I z jakiej racji naśmiewanie się z Ferrari teraz, miałoby mieć teraz inny charakter niż dwa lata temu? Jeżeli wygrają mistrzostwo, to każdy przypisze ten sukces nowemu kierowcy. Jeżeli nie wygrają mistrzostwa to będzie na nich nagonka, że nie dali wspaniałemu mistrzowi mistrzowskiego bolidu. Na tej wymianie ferrari nie może zyskać, dlatego w ich kwestii nic się nie zmieniło, dalej pozostają pośmiewiskiem.

avatar
giovanni paolo

19.12.2024 15:56

0

Wszystko w ramach limitów budżetowych?

avatar
giovanni paolo

18.12.2024 21:33

0

Perez bez wątpienia miał wiele dobrych momentów podczas jazdy dla RBR. Miał ogromny wkład w mistrzostwo w 2021 roku, bardzo cenne dla Red Bulla mistrzostwo. Jednak jego ostatni "stint" nie był udany i mało kto już pamięta te pozytywne chwile. Oby mu ładnie "posmarowali" dając jakiś bolid na pamiątkę, zasłużył sobie chłopak.

avatar
giovanni paolo

11.12.2024 15:56

0

Ciekawe że Tsunoda zbiera tyle nienawiści na tym portalu. Nie mogę się doczekać po jakie argumenty będą sięgać komentujący gdy dowiedzą się, że hadjar ma jeszcze gardziej gorącą głowę od Tsunody.

avatar
giovanni paolo

07.12.2024 19:02

0

Niech jedzie powolnie, oszczędza opony i paliwo to na zakończenie będzie mógł zakręcić kilka bączków, chociaż że to tylko opuszczenie mercedesa a nie F1.

avatar
giovanni paolo

04.12.2024 16:26

0

1. Dziwisz mu się? Dostanie się do Mercedesa/Ferrari/Red Bulla to zarobki x10.

avatar
giovanni paolo

04.12.2024 13:38

0

Gdyby nie nielegalne tylne skrzydło mclarena to mclaren by nie miał łatki zespołu skorego do oszukiwania. Za Red Bullem ta łatka ciągnie się od kilkunastu lat (elastyczne przednie skrzydło). W przypadku Ferrari dalej się wypomina silnik z 2019 roku. Teraz do tego grona oszustów dołączył mclaren.

avatar
giovanni paolo

01.12.2024 19:19

0

1. Jesteś człowiekiem szalonym w rozumieniu medycznym.

avatar
giovanni paolo

23.11.2024 16:30

0

Ciekawe rzeczy, Red Bull przez 6 wyścigów (zabawne bo 6-ty wyścig to miami) miał tak dominujący bolid i zbudował taką przewagę, że mclaren nie był w stanie jej zniwelować podczas 11 wyścigów, kiedy to byli zdecydowanie przed rywalami. Szósty wyścig był tym, który otworzył mistrzostwa a nie je zakończył. Ale wiadomo jak jest, on ma miliony i kręcone włosy osób z południa, i opaleniznę, rodowity brytyjczyk, on wie lepiej.

avatar
giovanni paolo

21.11.2024 16:23

0

Masz wszystko by walczyć o mistrzostwo, ale jednak czegoś ci brakuje żeby wygrać mistrzostwo.

avatar
giovanni paolo

15.11.2024 19:09

0

7. Skąd źródło tych rewelacji? Zastanów się jakie stawnowisko w zespole Ferrari zajmuje john elkann i jakie stanowisko zajmuje w zespole piłkarskim Juventus. Zastanów się jaki był bilans transferu Cristiano Ronaldo do Juventusu. Zastanów się, czy dokładnie ta sama retoryka nie została użyta tydzień po ogłoszeniu transferu. A w bardziej oczywisty sposób. Jeżeli wykresik na giełdzie rośnie na zielono to oni się cieszą, tak było po transferze Ronaldo do Juventusu, tak było po transferze Hamiltona do ferrari. To im wystarczyło by ogłosić sukces transferowy.

avatar
giovanni paolo

10.11.2024 15:32

0

Hamilton może i coś tam mówił o ferrari i czerwonym kombinezonie, ale mówił też, że on chce pisać swoją własną historię, która akurat związała się z mercedesem, on chciał być większy niż legenda ferrari. Okazało się, że to co budował z mercedesem jednak nie przetrwało próby, gdy to on dostał stanowisko decyzyjne podczas pandemii i czasu tęczowych i czarnych maseczek. Gdy ci, których tam sprowadził, zawiedli, to on uciekł do ferrari. Jeżeli wygra z ferrari, to będzie to jego sukces i on będzie większy od ferrari, a jeżeli nie wygra, to dalej będzie miał pieniądze i darmowe samochody, i będzie mógł się na czerwonym dywanie chwalić przy rozmowach że był (czarnym) kierowcą legendarnego ferrari.

avatar
giovanni paolo

07.11.2024 19:59

0

10. Cudowny pomysł, wtedy na pewno nikt nie będzie narzekał, że taki system jest po prostu błędy.

avatar
giovanni paolo

03.11.2024 14:07

0

Całe szczęście fia się już nie kryje i drukuje tytuł dla mclarena i filipińczyka lando. Należy im się za te wszystkie krzywdy które wyrządził im herr Marko i buc Verstappen. Kilka lat temu nie fia ale Masi podarował tytuł Verstappenowi, to teraz sprawiedliwie, żeby mu tytuł zabrali sprzed nosa, ale to i tak za mało by mówić o sprawiedliwości.

avatar
giovanni paolo

30.10.2024 22:03

0

9. A ja widzę, że dyskusja wzięła się z dziwnego komentarza Russella, który przypadkiem jest kierowcą mercedesa.

avatar
giovanni paolo

29.10.2024 20:47

0

4. W rzeczy samej, co innego wyciskać wszystko z przepisów jak Verstappen i Red Bull (kwestia prac w tunelu nad "chłodzeniem"), a co innego łamać przepisy jak mercedes. Ale tego ci przecież nie powiedzą bo Schumacher to był zły tylko w ferrari ale później w mercedesie to nie wiadomo po co w ogóle był.

avatar
giovanni paolo

29.10.2024 18:33

0

Gdyby nie Verstappen (jeżdżący przepisowo, choć mógłby chociaż próbować trzymać się granic toru, brakuje mu tej finezji którą miał hamilton gdy w 2019 i 2021 robił to słynne "moving under braking") to ta banda gamoniów za setki milionów i miliony komentujących nawet by nie mieli pojęcia, jak bardzo nienawidzą obecnych zapisów dotyczących rywalizacji. Gdyby wygrywała uczciwość a nie chęć wyciskania wszyskiego z regulaminu to mercedes by ssał kciuka z jednostkami hybrydowymi zamiast mieć 2 sekundy przewagi na okrążeniu, a Ricciardo byłby mistrzem sezonu 2014.

avatar
giovanni paolo

29.10.2024 09:42

0

4. Bo senna by w niego zak*** na jakimś torze ulicznym i bolid by stanął w płomieniach? W sumie "choco"-senna zrobił tak na silverstone, po dziś dzień osoby bez piątej klepki bronią go za tamten manewr.

avatar
giovanni paolo

28.10.2024 17:25

0

9. Ciekawą masz opinię o kierowcy, który mając trzeci bolid w stawce walczy z filipińczykiem, który ma bolid szybszy o jakieś 0.8 sekundy na okrążeniu. To jest też ciekawa opinia o kierowcy, który do samego końca walczył z kierowcą, który jest uważany jest za najlepszego w historii (bo geny coś tam coś tam) i który w tamtym czasie jeździł dla najlepszego zespołu w historii f1, z najlepszymi inżynierami i najlepszymi strategami.

avatar
giovanni paolo

28.10.2024 10:44

0

Ciekawa sprawa, większość kierowców decyduje się na zajęcie wewnętrznej części zakrętu jako tej pozowalającej na bardziej udany manewr wyprzedzania. norris wybiera zewnętrzną by przez zachowanie większej prędkości "być z przodu w szczycie zakrętu", a to że z zasady wyjedzie poza tor i zyska pozycję to pal licho, on był tam pierwszy, sądziowie i kibice go kochają.

avatar
giovanni paolo

28.10.2024 10:11

0

Dlaczego perez nie dostał 10 sekund kary? Myślałem, że tym razem sędziowie w końcu są ci praworządni, skoro verstappen dostał za to samo 10 sekund kary a było to kilkadziesiąt minut wcześniej? Na pewno pamiętali, że przyznali taką karę. Dlaczego Franco, który został wypchnięty z toru, nie mógł wyprzedzić poza torem tak jak to robił norris przez dwa kolejne wyścigi? Dlaczego lawson miał prawo wypchnąć Pereza poza tor gdy przed zakrętem numer 5 był z tyłu a już na pewno nie był z przodu w "wierzchołku zakrętu"? To jak to jest z tym sędziowaniem wy specjaliści z sekcji komentarzy?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu